Trang 79/83 ĐầuĐầu ... 29697778798081 ... CuốiCuối
Hiện kết quả từ 781 tới 790 của 826

Chủ đề ::: [Giải đáp] Các vấn đề liên quan đến check hợp đồng+mail trả lời từ AT&T

  1. #781
    Tham gia ngày
    Feb 2012
    Tuổi
    26
    Bài gửi
    11
    Thanks
    8
    Được cảm ơn
    0

    Mặc định

    của em nhận được mail như thế này các bác xem giúp em với:
    Dear Tuancavalli,

    Thank you for taking the time to e-mail AT&T to request the device
    unlock code for your iPhone. It will be my pleasure to address your
    request.

    AT&T will unlock an iPhone under the following circumstances:
    •the individual requesting the unlock is a current AT&T customer or a
    former AT&T customer who can provide the phone number or account number
    for the account;
    •the iPhone was designed for use on AT&T’s network;
    •all contract obligations, including any term commitment, associated
    with the device to be unlocked have been fully satisfied;
    •the iPhone has not been reported lost or stolen

    In addition, current customer accounts must be in good standing with no
    past-due amount or unpaid balance and has been active for at least sixty
    (60) days. Former customer account may be eligible for unlocking as long
    as they do not owe AT&T an Early Termination Fee or other unpaid
    balance.

    AT&T will also unlock an iPhone for an active and deployed member of the
    military who is a current AT&T customer in good standing and is able to
    provide AT&T with deployment verification; and a person who purchased
    the iPhone from an AT&T authorized location at the 'no commitment' price
    and can provide proof of purchase.

    Tuancavalli, I hope that the information provided has been helpful and
    has resolved all of your questions.
    Sincerely,


    AT&T
    Online Customer Care Professional


    Help AT&T improve our service to you! Please complete our short survey
    about your e-mail Customer Service experience. Click on:
    http://www.wireless.att.com/supports...***21817000***


    The information provided in this e-mail is intended for the view and use
    of the authorized AT&T subscriber only. Content may not be shared or
    relied upon by third parties. AT&T, at its sole discretion, reserves the
    right to amend, modify or replace the written content of this message to
    correct or update answers provided to Subscriber. No term of
    Subscriber's Customer Service Agreement is altered, waived, or modified
    by this message unless expressly agreed by an authorized AT&T
    representative.

    (c) 2010 AT&T Intellectual Property. All rights reserved. AT&T, the AT&T
    logo and all other AT&T marks contained herein are trademarks of AT&T
    Intellectual Property and/or AT&T affiliated companies. All other marks
    contained herein are the property of their respective owners.



    Original Message Follows: ------------------------


    Dear AT&T,

    I have an iPhone 4 16GB (black), and it's already out of contract so I
    think it's eligible to unlock as well.
    Could you please help me to unlock my phone so I can use it with other
    carrier Sims. I would appreciate it.

    My IMEI number is: 012339008537944

    Please let me know if you could help me out. Thanks again

  2. #782
    Tham gia ngày
    May 2012
    Bài gửi
    4
    Thanks
    0
    Được cảm ơn
    0

    Mặc định

    cho mình hỏi nếu có account của người thân bên mỹ đang sử dụng dịch vụ at&t có thể xin unclock máy của mình ở vn bị clock luônkhông ? thanks.
    Lần sửa cuối bởi nhank8; 20-05-2012 lúc 02:35 PM

  3. #783
    Tham gia ngày
    Aug 2010
    Bài gửi
    54
    Thanks
    14
    Được cảm ơn
    8

    Mặc định

    Mình nhận đc mail unlock của AT&T ngày 27/04 nhưng tới ngày hôm nay máy mình chưa unlock đc, đã deactive và restore rất nhiều lần. Có ai biết giúp mình với.

  4. #784
    Tham gia ngày
    May 2011
    Tuổi
    24
    Bài gửi
    10
    Thanks
    4
    Được cảm ơn
    0

    Mặc định

    Sao em email cho AT&T từ 2 ngày trước mà vẫn chưa nhận đc mail trả lời tự động nữa Em làm theo form có sẵn trong forum

  5. #785
    Tham gia ngày
    Jul 2010
    Tuổi
    23
    Bài gửi
    2
    Thanks
    0
    Được cảm ơn
    0

    Mặc định

    a oi cua e no bao la cung cap so dien thoai va so account la sao

  6. #786
    Avatar của trandan
    trandan đang ẩn Thành viên tích cực Tài sản: Iphone 4 iOS hiện tại: 5.1.1 Baseband: 4.12.01 SHSH: 4.0.2, 4.1, 4.2.1, 4.2~4.3, 4.3.3, 4.3.5, 5.0.1, 5.1,5.1.1
    Tham gia ngày
    Jan 2012
    Đến từ
    Gò Công, Tiền Giang
    Tuổi
    25
    Bài gửi
    157
    Thanks
    19
    Được cảm ơn
    30

    Mặc định

    Quote Nguyên văn bởi asipro Xem bài viết
    Sao em email cho AT&T từ 2 ngày trước mà vẫn chưa nhận đc mail trả lời tự động nữa Em làm theo form có sẵn trong forum
    nge nói giờ mà gởi mail thi cơ hội đc Unlock chỉ <10% thôi hay sao đó.
    Không có người phụ nữ xấu....
    Chỉ có người phụ nữ không biết mình xấu...
    ----------//-----------


  7. #787
    Avatar của trandan
    trandan đang ẩn Thành viên tích cực Tài sản: Iphone 4 iOS hiện tại: 5.1.1 Baseband: 4.12.01 SHSH: 4.0.2, 4.1, 4.2.1, 4.2~4.3, 4.3.3, 4.3.5, 5.0.1, 5.1,5.1.1
    Tham gia ngày
    Jan 2012
    Đến từ
    Gò Công, Tiền Giang
    Tuổi
    25
    Bài gửi
    157
    Thanks
    19
    Được cảm ơn
    30

    Mặc định

    Quote Nguyên văn bởi truongthi1511 Xem bài viết
    a oi cua e no bao la cung cap so dien thoai va so account la sao
    Nó yêu cầu bạn phải có account của AT&T rồi đó bạn à.
    Không có người phụ nữ xấu....
    Chỉ có người phụ nữ không biết mình xấu...
    ----------//-----------


  8. #788
    Tham gia ngày
    May 2011
    Tuổi
    24
    Bài gửi
    10
    Thanks
    4
    Được cảm ơn
    0

    Mặc định

    Quote Nguyên văn bởi trandan Xem bài viết
    nge nói giờ mà gởi mail thi cơ hội đc Unlock chỉ <10% thôi hay sao đó.
    Vậy giờ phải gọi trực tiếp, nhờ người thân bên Mỹ là khách hàng AT&T hay ghìm hàng chờ giải quyết hả anh ?

  9. #789
    Avatar của hunganhlove
    hunganhlove đang online Thành viên tích cực Tài sản: Iphone 4s 32g iOS hiện tại: 5.1.1 SHSH: 5.1, 5.1.1
    Tham gia ngày
    Mar 2011
    Đến từ
    viet nam
    Tuổi
    35
    Bài gửi
    228
    Thanks
    56
    Được cảm ơn
    46

    Mặc định

    AT&T will unlock an iPhone under the following circumstances:

    ?the individual requesting the unlock is a current AT&T customer or a
    former AT&T customer who can provide the phone number or account number
    for the account;
    ?the iPhone was designed for use on AT&T?s network;
    ?all contract obligations, including any term commitment, associated
    with the device to be unlocked have been fully satisfied;
    ?the iPhone has not been reported lost or stolen

    In addition, current customer accounts must be in good standing with no
    past-due amount or unpaid balance and has been active for at least sixty
    (60) days. Former customer account may be eligible for unlocking as long
    as they do not owe AT&T an Early Termination Fee or other unpaid
    balance.

    AT&T will also unlock an iPhone for an active and deployed member of the
    military who is a current AT&T customer in good standing and is able to
    provide AT&T with deployment verification; and a person who purchased
    the iPhone from an authorized location at the 'no commitment' price and
    can provide proof of purchase.

    Nó trả lời ngay lập tức! như vậy mình phải làm sao các bạn?

  10. #790
    Tham gia ngày
    Oct 2011
    Tuổi
    28
    Bài gửi
    156
    Thanks
    176
    Được cảm ơn
    58

    Mặc định

    mấy bạn cho mình hỏi em gởi gmail cho att nó trả lời em thế này liệu có unlock đc không cần giúp


    Dear Customer,

    AT&T will unlock an iPhone under the following circumstances:

    ?the individual requesting the unlock is a current AT&T customer or a
    former AT&T customer who can provide the phone number or account number
    for the account;
    ?the iPhone was designed for use on AT&T?s network;
    ?all contract obligations, including any term commitment, associated
    with the device to be unlocked have been fully satisfied;
    ?the iPhone has not been reported lost or stolen

    In addition, current customer accounts must be in good standing with no
    past-due amount or unpaid balance and has been active for at least sixty
    (60) days. Former customer account may be eligible for unlocking as long
    as they do not owe AT&T an Early Termination Fee or other unpaid
    balance.

    AT&T will also unlock an iPhone for an active and deployed member of the
    military who is a current AT&T customer in good standing and is able to
    provide AT&T with deployment verification; and a person who purchased
    the iPhone from an authorized location at the 'no commitment' price and
    can provide proof of purchase.


    Sincerely,

    AT&T Online Customer Care

Trang 79/83 ĐầuĐầu ... 29697778798081 ... CuốiCuối