Trang 2/6 ĐầuĐầu 1234 ... CuốiCuối
Hiện kết quả từ 11 tới 20 của 53

Chủ đề ::: [ AT& T ] - Cần giúp đỡ trả lời thư từ AT&T để Unlock iPhone 4

  1. #11
    Avatar của tranduy141
    tranduy141 đang ẩn Thành viên Tài sản: iPhone 4 black 16GB iOS hiện tại: 7.0 Baseband: 4.12.09 SHSH: 4.3.3, 5.1, 5.1.1, 5.1.1r1, 6.1.3
    Tham gia ngày
    Jan 2011
    Đến từ
    Q9, Tp HCM, Việt Nam
    Tuổi
    27
    Bài gửi
    73
    Thanks
    15
    Được cảm ơn
    57

    Mặc định

    Mình cũng gặp vấn đề tương tự, có CM rồi mà đợi hoài nó không trả lời, gửi mail hối nó thì nó gửi cho cái reply đòi số phone AT&T, giờ hok biết làm sao đây.
    nguyenqh gọi giúp mình được không? Case của mình là: CM20120417_39575160

  2. Các thành viên đã cảm ơn tranduy141 cho bài viết này:

    thanhbinh23 (04-05-2012)

  3. #12
    Avatar của nadsport
    nadsport đang ẩn Thành viên tích cực Tài sản: iphone 4 iOS hiện tại: fw 6.1.2 Baseband: 04.12.05
    Tham gia ngày
    May 2011
    Tuổi
    25
    Bài gửi
    106
    Thanks
    89
    Được cảm ơn
    5

    Mặc định

    ai dich dum minh voi cai nay moi tra loi
    Dear Sir / Madam,

    Thank you for taking the time to e-mail AT&T to request the device
    un-lock code for your iPhone.

    Non AT&T customers are not eligible to have their iPhone unlocked
    through AT&T. AT&T will unlock an iPhone under the following
    circumstances:

    ? The person requesting the unlock is a current AT&T customer or a
    former AT&T customer who can provide the phone number or account number
    for the account
    ? The iPhone was designed for use on AT&T?s network; all contract
    obligations, including any term commitment, associated with the device
    to be unlocked have been fully satisfied.
    ? The iPhone has not been reported lost or stolen.

    Also, current customer accounts must be in good standing with no
    past-due amount or unpaid balance and has been active for at least sixty
    (60) days. Former customer account may be eligible for unlocking so long
    as you do not owe AT&T no Early Termination Fee or other unpaid balance.


    AT&T will unlock an iPhone for an active and deployed member of the
    military who is a current AT&T customer in good standing and is able to
    provide AT&T with deployment verification; and a person who purchased
    the iPhone from an authorized location at the 'no commitment' price and
    can provide proof of purchase.

    AT&T reserves the right to deny any unlock request that it concludes
    would result in an abuse of this policy or is part of an effort to
    defraud AT&T or its customers. AT&T further reserves the right to alter
    this unlocking policy at its discretion without advance notice.

    If you are a current or former AT&T customer, please respond to this
    e-mail providing your phone number or account number for the account.
    Once this information has been verified a device unlock case will be
    submitted.

    Once the case is resolved, we will be attempting to contact you by
    email. There may be a delay due to the high volume of requests. Thank
    you for your patience.
    Please visit our website to view the AT&T iPhone unlock eligibility
    requirements:

    http://www.att.com/esupport/article....id=EPpNt6JU2Ku

    Sincerely,

    AT&T Online Customer Care Professional


    Original Message Follows: ------------------------

    I have an iPhone 3g 8g (black), and it's already out of contract so I
    think it's eligible to unlock as well.
    Could you please help me to unlock my phone so I can use it with other
    carrier Sims. I would appreciate it.

    My IMEI number is: xxxxxxxxxxxxxxxx5639



    Please let me know if you could help me out. Thanks again.

  4. #13
    Tham gia ngày
    Jan 2012
    Bài gửi
    19
    Thanks
    1
    Được cảm ơn
    0

    Mặc định

    mình nhận dc mail như vầy là sao mấy bạn?

    Flag this messageRequested Information from AT&T

    Tuesday, May 1, 2012 1:15 PM

    From:
    "A Message from AT&T" <G10210@att.com>
    Add sender to Contacts

    To:
    undisclosed-recipients


    Thank you for contacting us regarding your wireless account. As a reminder, you can easily manage your account online at www.att.com. Below is some helpful information on how to manage your account online.


    Please do not respond to this e-mail. This mailbox is not monitored and does not accept mail.




    Attachments:



    This message, including any offer and attachments, is intended for the named recipient and may contain confidential information. No other person should rely on any offer or information in this message. If you are not the named recipient, please immediately delete this message.

  5. #14
    Tham gia ngày
    Nov 2009
    Đến từ
    www.iPhoneBienHoa.net
    Bài gửi
    219
    Thanks
    202
    Được cảm ơn
    82
    Blog Entries
    2

    Mặc định

    sáng nay mình cũng nhận mail của AT&T. Nội dung mail giống của mấy bạn ở trên. Giờ ko biết làm sao nữa


  6. #15
    Tham gia ngày
    Dec 2011
    Bài gửi
    24
    Thanks
    4
    Được cảm ơn
    3

    Mặc định

    Các bác có ai biết đầu số của nhà mạng AT&T là số mấy không vậy ạ?

  7. #16
    Avatar của boyyeugirl
    boyyeugirl đang ẩn Super Vip Tài sản: sâu 4s- 64G iOS hiện tại: cao nhất Baseband: cao nhất SHSH: mong ước JBU-Đã thành hiện thực nhưng JB xong SÂU KHÔNG ah
    Tham gia ngày
    Nov 2011
    Đến từ
    MẠNG WIFI NHÀ HÀNG XÓM
    Bài gửi
    4.857
    Thanks
    462
    Được cảm ơn
    1.039

    Mặc định

    kiểu này chắc chết mất thôi.các cao thủ (giỏi anh văn và miệng khéo léo) đâu rồi ra tay giúp tụi mình đi nào.

  8. #17
    Tham gia ngày
    Oct 2011
    Bài gửi
    124
    Thanks
    10
    Được cảm ơn
    6

    Mặc định

    Bác Nguyenqh gọi giúp em được không? Case của em là:CM20120419_39643019. AT&T nói là chờ từ 8- 10 ngày nhưng hôm nay là ngày thứ 16 rồi mà em vẫn chưa nhận được mail thông báo unlock của họ. Thỉnh thoảng e vẫn vào để thử active nhưng vẫn không được. e tiếng Anh yếu lắm nên chẳng biết làm cách nào

  9. #18
    Tham gia ngày
    Jun 2010
    Bài gửi
    537
    Thanks
    189
    Được cảm ơn
    1.272

    Mặc định

    Tính cho đến thời điểm hôm qua thì mình bắt đầu nhận được 1 loạt emails từ AT&T đa phần là case ID đăng ký từ ngày 18 (trước đó là ngày 15-17). Như vậy, anh em nào có case sau những ngày đó có thể biết được kết quả từ AT&T rằng có unlock được hay không. Số case có dạng như sau: CM20120419_XXXXXXXXX những con số tô màu đại diện cho năm 2012, tháng 4 và ngày 19. ANh em có thể so sánh và đối chiếu để biết case của bạn đăng ký ngày nào!

    Hiện tại các bạn cũng biết là có rất nhiều requests gởi đến AT&T, số đông trong đó có 1 số anh em không chịu đợi mà cứ email hoài cho AT&T, trung bình 1 người email đến 5-7 lần, nhân lên số lượng ngưòi tham gia xin unlock thì nó tăng gấp tệ trung bình là 5 lần. Thành ra AT&T cũng bị quá tải để giải quyết yêu cầu unlock, cho nên mình nghĩ họ chọn ra cách chỉ giải quyết cho khách hàng AT&T thôi cũng đúng. Nhưng chắc chắn rằng sau khi hoàn tất, họ sẽ giúp unlock cho những người không phải là khách hàng. Các bạn nên chịu khó chờ đợi, vì dù gì cũng đã chờ unlock của DEV team khá lâu rồi đúng không?

    Để xác định được những email gởi đến từ AT&T, bạn sẽ để ý thêm những file đính kèm, nó sẽ thông báo cho bạn biết kết quả. Còn nếu chưa nhận email hay thông báo nào, thì chắc chắn case ID đó vẫn đang chờ giải quyết.

  10. Các thành viên đã cảm ơn nguyenqh cho bài viết này:

    thanhbinh23 (04-05-2012)

  11. #19
    tí chuột đang ẩn Banned Tài sản: 2g/3g/3gs/iphone 4 iOS hiện tại: 3.1.3/4.1/4.3.2 Baseband: 6.15/4.10.01 SHSH: full
    Tham gia ngày
    Mar 2011
    Đến từ
    349/145 Lê Đại Hành P13 Q11
    Tuổi
    30
    Bài gửi
    1.247
    Thanks
    67
    Được cảm ơn
    379

    Mặc định

    Mình cũng có case id cm20120422-xxxxx
    mà hôm nay vẫn nhận được mail báo phải co acc at&t mới unlocj đc,pó tay rồi

  12. #20
    propepsino1 đang ẩn Thành viên nhiệt tình Tài sản: 4s 64gb iOS hiện tại: 6.0.1 Baseband: 4.12.01
    Tham gia ngày
    Mar 2012
    Đến từ
    TPHCM
    Tuổi
    18
    Bài gửi
    347
    Thanks
    127
    Được cảm ơn
    118

    Mặc định

    Cũng giống như bạn đó:

    Dear PhatVipDK,

    Thank you for taking the time to e-mail AT&T regarding unlocking your
    iPhone. My name is Beau Bymers, and I am happy to help you with your
    inquiry.

    Unfortunately, non-AT&T customers are not eligible to have their iPhone
    unlocked through AT&T. AT&T will unlock an iPhone under the following
    circumstances:

    - The person requesting the unlock is a current AT&T customer or a
    former AT&T customer who can provide the phone number or account number
    for the account
    - The iPhone was designed for use on AT&T?s network; all contract
    obligations, including any term commitment, associated with the device
    to be unlocked have been fully satisfied.
    - The iPhone has not been reported lost or stolen.

    Also, current customer accounts must be in good standing with no
    past-due amount or unpaid balance and has been active for at least sixty
    (60) days. Former customer account may be eligible for unlocking so long
    as you do not owe AT&T no Early Termination Fee or other unpaid balance.

    AT&T will unlock an iPhone for an active and deployed member of the
    military who is a current AT&T customer in good standing and is able to
    provide AT&T with the deployment verification; and a person who
    purchased the iPhone from an authorized location at the 'no commitment'
    price and can provide proof of purchase.

    AT&T reserves the right to deny any unlock request that it concludes
    would result in an abuse of this policy or is part of an effort to
    defraud AT&T or its customers. AT&T further reserves the right to alter
    this unlocking policy at its discretion without advance notice.

    If you have an AT&T account please log into your online account and
    resubmit your request or if your AT&T has been cancelled please reply to
    this email with your old AT&T phone number or account number.

    If you purchased your device at the full price from an authorized AT&T
    sales channel please reply to this email with a copy of your proof of
    purchase attached so that we can process your request.

    If you are not a former AT&T customer please contact Apple regarding
    unlocking your device.

    For questions regarding AT&T?s wireless service and iPhone, please
    contact AT&T Customer Care at (800) 331-0500. If you have questions
    while outside the U.S., contact AT&T by calling +1-916-843-4685.

    We thank you for your continued business. Thank you for contacting AT&T
    Mobility.


    Sincerely,

    Beau Bymers
    AT&T
    Online Customer Care Professional


    Có cách nào để giải quyết không các bác?

Trang 2/6 ĐầuĐầu 1234 ... CuốiCuối